Sakura Magical Girls
Taichi is in a rough spot in his life. In debt and without any other options, he ended up with a low-paying cleaning job at a resort.
A third girl later appears, tempting him with work that is a bit darker than what he is used to.
Will he be able to resist temptation and defeat the evil that is accumulating in the resort?
Yuki is someone who wholeheartedly believes in her mission as a magical girl. She is energetic and performs her job with passion.
Hikari is kind and more level-headed. Although she enjoys her work as a magical girl, she seems to treat it as she would any other job.
Ayame, although she is a magical girl, she does not draw her power from love. She has a domineering personality and seems to relish teasing Taichi. Do her actions and words really reflect who she truly is?