Santa´s Monster Shootout
Snowy valleys, Christmas bells and Santa Claus is preparing gifts for Christmas. A normal December. Really? No, something is different this year... Monsters and Zombies from all the world are trying to steal the gift packages, they want it all and they want it now. But Santa don't own just a sack full of gifts and a rod... he also has guns, big guns. Guns to defeat infinite waves of monsters to protect the gift packages. Help Santa to get rid of the evil breed and bring us happy holidays!
The primary weapon has infinite ammo, it is not very strong but always available.