Scott Whiskers in: the Search for Mr. Fumbleclaw
Join Scott Whiskers on his quest to find Mr. Fumbleclaw – the future star of the legendary cat beauty contest “Ricky’s Finest”.
“Scott Whiskers in: the Search for Mr. Fumbleclaw” is a modern, funny and family-friendly point & click adventure game about cats, pop culture and life itself. Created in the spirit of the classics of the genre.