Season Match 3: Curse of the Witch Crow
Season Match 3 is a fabulous casual game that gives you a chance to help the twelve Months overcome an evil witch. Release them for the seasons to recover! The addictive match3 levels, puzzles and i-spy mini-games guarantee hours of fun. The beautiful visuals and relaxing music contribute to the charm of the fairytale story.