Sephonie
Discovernew abilities to navigate rocky levels, or use creatures like the long-tongued Ribbat to grapple through the air!
Three biologists are on a mission to research uninhabited Sephonie Island’s creatures. But as they approach the island, a sudden storm leaves them shipwrecked.
They will find their motivations and loyalties put to the test as they navigate the caverns, facing not only physical challenges but also manifestations of their deepest memories and dreams.