Shadow of the Ninja Reborn - Deluxe Edition
Our fearless heroes, Hayate and Kaede have undergone a massive visual upgrade over their original 8-bit models. And the improvements don’t stop there: From the deadly foes to the no-less deadly stages, every part of this title has been faithfully recreated in stunning high-quality sprites.
So, cloak yourself in shadows and slash your way through a treacherous concrete jungle of the future in this dark action gem Shadow of the Ninja – Reborn!
5 completely recreated stages featuring devious traps and challenging platform puzzles. Plus, a 6th entirely new stage!
Play along with the legendary Hiroshi Iwatsuki’s and Iku Mizutani’s electrifying guitar riffs and fast-paced retro melodies.