Ship Graveyard Simulator
Visit the largest ship graveyard in the world. A dozen kilometres of beach filled with wrecks. Hundreds of ships wrecked on the coast. Thousands of tons of steel. Choose the most valuable ship for you and start the adventure. Play as one of the workers during the most dangerous work in the world. Cut, hit, weld! Dismantle the whole ship and sell the obtained parts and upgrade your equipment.
Explore all decks of the ship for valuable items. Take advantage of the opportunity to explore the mysterious spaces hidden inside these amazing colossi.
The job of a worker dismantling ships is one of the most dangerous in the world. Demolition with only basic tools. Contact with toxic substances.