Silver Falls - Ghoul Busters
Get ready for a ghoul bustin' adventure! Join best friends, Atticus Longdraw and Starlin Allerdyce, as they hang out in their forest treehouse late one night. But look out! While these two pals are pretending to fight monsters, real bloodthirsty beasts appear from out of the forest.
Play as Atticus and defeat enemies with a trusty slingshot and high jumping power!
Play as Starlin and knock out enemies with a powerful hockey stick and mega ground speed!
Collect Bottle Caps and Box Tops to purchase totally radical toys that will help you bust up baddies.
With a story set in the early 1990s, players can explore a part of Silver Falls riddled with shadows and terrible secrets.