Sky Caravan
Take your time getting to know your reliable cook Barto, (oftentimes reckless) pilot Kleber and the skilled engineer Jackie. These guys will follow you through thick and thin, and it's your job to keep them safe. Your choices will influence their fate in more ways than one.
Travel through a variety of sky worlds with unique biomes and numerous challenges along the way. Decide for yourself if the cargo is worth a rush, and if the clients would accept a delay for ANY reason.
Ohh... I forgot to mention that you are head over heels in debt. Manage your funds to cover your upkeep costs and pay back the loan shark who's out to get you. Either that or get to him first!