SongPop Party
SongPop Party is the latest addition to the biggest music trivia franchise in the world. With a huge catalogue of cult classics to today’s top hits, you can unlock hundreds of thousands of curated songs grouped by genre, artist, decade, topic and more.
Play with up to 8 friends and family on your couch or online for the ultimate music trivia party! Test your knowledge against opponents online with music fans from around the globe. Based on skill level and music preferences, discover new playlists and train to be the best.
SongPop Party has music for all generations, whether it’s a blast from the past or today’s greatest hits. From the oldies to yesterday, everyone can play! Find your favourite avatar to suit your music personality whether you’re a pop aficionado, EDM fan, or metalhead.
Not a sing-along... or is it? You know it’s gonna happen; you won’t be able to help yourself! Dive into the world of music trivia with SongPop Party and become the ultimate music trivia master!