Space Routine
The player controls the members of a space family going through their daily routines like jetpacking to work, attending school, engaging in leisure activities, buying groceries, repairing or changing the car, and spending some quality family time.
The game offers an original take on the life simulation genre, incorporating goofy physics mechanics into the gameplay and featuring a funny retro style with plenty of pop culture references that will resonate strongly with the player's inner child.
Space Routine presents a sci-fi perspective on daily life, encouraging players to reflect on their own day-to-day routines and family life.