SpongeBob SquarePants: Bundle
Are you ready, kids? The cult classic is back, faithfully remade in spongetastic splendor! Play as SpongeBob, Patrick and Sandy and show the evil Plankton that crime pays even less than Mr. Krabs. Want to save Bikini Bottom from lots of rampant robots with your mighty bubbles? Of course you do! Want to underpants bungee jump? Why wouldn't you! Want to join forces in a brand new multiplayer mode? The battle is on!
Wish-granting Mermaid’s Tears in the hands of SpongeBob and Patrick… What could possibly go wrong? Sure, the very fabric holding the very universe very together could come very undone, opening up portals into Wishworlds full of knights, cowboys, pirates, and prehistoric snails. But that’s nothing everyone’s favorite sponge can’t handle - with the right cosmic costume! Everybody do the Cosmic Shake!