Sunrise GP
Sunrise GP is a classic take on arcade racers. Take on the challenges, check your results on the leaderboards and have a great time with your friends - racing with up to four people on the split screen.
Sunrise GP features cars inspired by European classics and races through fantastic locations - among beaches, caves, mountains and lakes. Everything is designed to help you relax and soak up the laid-back atmosphere. The amazing soundtrack also enhances the unique experience.