Sunshine Shuffle
Sunshine Shuffle is a narrative poker adventure featuring talking animals with criminal pasts and adorable outfits! Play Texas Hold 'Em with the remaining members of the 'Morning Shift', a group of working-class creatures turned would-be Robin Hoods who crossed the Fishie Mob, and mostly lived to tell the tale. Unravel the story of how the largest bank on the Eastern Seaboard was robbed in a single afternoon as you play. Win hands to earn tokens and decorate the S.S. Sunshine with new light fixtures, chairs, card decks, and more. And try to boogie to the game's vibrant, wiggle-inducing original ska soundtrack as you stare into the cold eyes of a 12 year-old kitten with nothing left to lose.