Super Rolling Heroes Deluxe
Play normally for a relaxed experience or push your skills to the limit in hard mode. Destroy every object while maintaining momentum, exploding, bouncing, using power-ups, and avoiding all kinds of deadly obstacles.
Experience simple yet finely-tuned gameplay with numerous levels, secrets, and rewards to customize your hero.