Super Trunko Go
The ominous Lord Tusk is up to his tricks again and threatens planet domination! Lord Tusk and his dark magic is controlling the planet's citizens and is wreaking havoc in every corner!
Professor Ellie, the planet's key advisor acknowledges this threat and seeks for Super Trunko, a space elephant for help!
Take control of Super Trunko in this challenging top down shooter and blast your way until you restore peace!
Immerse yourself in Super Trunko's world, run, blast, jump on platforms and experience the stunning environments!
Each level requires you to clear nearby enemies to access further zone points. Don't forget to search for the Tri Key to unlock the Tri Door to clear each level.