TEMPUS
You are the only citizen of TEMPUS, a small island far from civilisation where you live a quiet and carefree life.
One night everything changes and a blinding light appears along with a thunderous sound, as you approach the light disappears revealing a portal and some basic instructions.
As you enter, you discover that it is a time travel portal and you appear in your home, but 200 years in the future. You soon realise that this is a one-way trip as you cannot travel backwards in time, only forwards.
TEMPUS is an adventure full of puzzles of varying difficulty, you will see how the scenery changes over thousands and thousands of years. You will witness the impact of time on your island.