Tactical Strike: Special Forces Shooter
Each mission is a unique challenge that requires you to think strategically, accurately and quickly. You'll infiltrate fortified terrorist bases, liberate captured buildings, and neutralize threats in environments ranging from city streets to remote desert camps.
Your arsenal includes a wide range of weapons and equipment. Improve your skills and equipment to become even more effective in the fight against terrorists. Use tactics, coordinate your actions and make quick decisions to successfully complete each mission and save innocent lives.