Tales From Space: Mutant Blobs Attack
Tales from Space: Mutant Blobs Attack is a sci-fi puzzle-platformer of cataclysmic proportions! You’re an ill-tempered blob that grows in size by swallowing everything in its path. Evolve from a tiny captive into a world-eating giant. Gain freakish abilities like magnetism, telekinesis, and rocket boosting. Use your mutant blob powers to devour the pathetic humans and all of civilization!