The Dead Tree of Ranchiuna
The Dead Tree of Ranchiuna is an immersive experience that explores how unfair society can be, both in a direct and realistic manner and with the power of fantasy elements, symbolism and abstract storytelling. Play in first or third person, navigating detailed environments across a huge seamless map. Solve puzzles, discover hidden dialogue through careful exploration and unlock new post-game features to extend the experience!