The Guise
As the story begins, you play as Ogden, an orphan whose curiosity got the better of him. He gave in to temptation and tried on a cursed mask that transformed him into a monster.
You will have to get used to his cursed, monstrous body and try not to lose the last remnants of your humanity. The world of The Guise is filled with terrifying locations, including dying villages, dark forests, labyrinthine dungeons, and deadly valleys swarming with demons.
Find secrets, hidden passageways, and concealed rooms containing treasures that shed new light on Ogden's world.