The House of Da Vinci Complete Bundle
Become Giacomo and join Leonardo da Vinci, the master of both art and science, as his friend and apprentice. Explore more of the Renaissance world full of puzzles, discover secret messages, and reveal mechanical wonders. Unravel conspiracies involving the most powerful people in Italy – and travel not only through space but time as well. Meet friends and rivals both old and new. Become the focus of a plan that might change history forever.