The Kindeman Remedy
Doctor Carl Kindeman has lost everything. Scorned and hated by the entire medical community for his “questionable” methods, he accepted a miserable job in an appalling prison.
But that is all part of the plan. Here, he will restore his lost reputation. Here, no one will notice his experiments.
It is a lot to handle, but you are not alone. Sister Anna is there for you. Always. And always ready to do just what the doctor ordered.
A dark story populated with complex characters adds depth to this gut-wrenching experience, raising disturbing moral questions and showing us the other side of evil: humanity.
Multiple endings and unlockable events make the game replayable, leaving the destiny of Anna and Carl in the player’s hands. Whether they fail or triumph is up to you.
Perform all your malicious deeds to complete different objectives while avoiding Mr. Black's ever-guarding eyes. Choose the optimal timing to administer poison pills and drips and to use the Secret Room. Be careful: one misstep and you are done for good!