The Mermaid of Zennor
Enter the enchanting and dark world of "The Mermaid of Zennor," a visual novel inspired by the classic fairy tale of the same name, but set in modern-day England.
This tale is for those who find beauty in darkness, a story that will captivate you until the very end and touches on the adult themes of trauma, mental health and obsession.
Follow Lilac as she struggles to find hope in her miserable life, relying only on her older brother, Jesse. But her joy of Jesse's return for Christmas is short-lived when she learns of a strange and wicked enchantress who has ensnared her brother's heart. As Lilac becomes consumed by her obsession to free Jesse, she is consumed by darkness, unraveling the depths of her own mind in this haunting tale.