The Pew Pew Bundle Vol. 1
Black Paradox: Unleash an arsenal of weapons, power-ups, drones, and other upgrades to defeat the galaxy’s most dangerous criminal organization in this fast-paced roguelite shoot 'em up.
Bleed 2: A furiously fun and fast-paced run-and-gun arcade action game. Pink-haired heroine Wryn, the world’s greatest – and only remaining – hero, returns to defend the globe from an invading force of villains.