The Witch's House MV
A young girl, Viola, is drawn inexorably to a mysterious manor that seems to change behind her back. It is a place of pain, turmoil and death. Plumb its detestable depths and abominable history. Untangle riddles that bar your perilous path. And flee the hellish halls of The Witch’s House.
The Witch’s House, originally released in 2012, falls within the tradition of Japanese horror RPGs with heavy emphasis on puzzle-solving and jump scares.
The Witch’s House is deliberately designed with traps at *almost* every turn--sudden death is unpredictable and it keeps players on their toes. Anything can happen at any time.
With completely remastered visuals, The Witch’s House MV will feel fresh to even the most familiar old-school fans. Fans will also be greeted by a new difficulty mode that includes new events upon completion of the base game.