Theft Ride Legacy
As a skilled motorcyclist, you'll navigate through abandoned warehouses to recover stolen loot from a bank heist. Using abandoned warehouses as your playground, dodge obstacles and race against the clock to collect as much loot as possible.
Compete with friends in two-player mode to see who can become the ultimate loot hunter.
With thrilling gameplay, challenging levels and the excitement of the chase, this game is perfect for anyone looking for a heart-pumping challenge.