Time Carnage
Time Carnage is a frantic survival wave shooter with gyro-based motion controls. Featuring single-player or two-player couch co-op gameplay! Travel through time and wreak havoc through worlds swarming with dinosaurs, monsters, robots and zombies. Unlock and upgrade your arsenal to survive the onslaught!
Choose your weapons wisely as you’ll manically swap out active guns on the fly in a 16-tier Campaign or Custom Arcade Mode complete with perks, challenges and mystery items.
Immerse yourself in a post-apocalyptic world, prehistoric jungle, icy wasteland and a futuristic metropolis. For each zone you’ll handpick a selection of guns to suit your play style and battle with a timed-reload system as you unlock an arsenal of over 25 mix-and-match dual wielding weapons.