Time Master
After the disappearance of his sister Sophia (which may or may not have been his fault), talented wizard Zeno vows to never take up his wizard’s staff again. That is until a mysterious voice promises that Zeno could get his sister back... he only needs to take on a challenge created by the Ancients.
Guide Zeno as he completes the Ancients’ trials to recover time fragments and defeat the evil wizard Lucix in this relaxing puzzle game.
Take on the challenge of the Ancients and master a wide variety of puzzle mechanics.
Use Zeno’s ability to rewind time and collaborate with his past self to overcome obstacles.