Toon Toon Racing
Are you looking for a stylized scenario, cool musics and an incredible car physics? Welcome to Toon Toon Racing game!
The AI will always be competitive, try to not out of the track because the AI is ready to take make our players eats dust.
Everything in the Toon Toon Racing is stylized! The shaders of the game are inspired in anime shaders to bring a special experience for our players.