Truck Simulator 3
Complete your deliveries on time and without fault and you will be rewarded with money that allows you to buy more trucks. Some of them are smaller and easier to drive, others are powerful beasts with unbelievably long trailers.
Each one will have to be driven and parked in a specific location. On your way there you will have to use your skills to the fullest. You can count on a little help from us though – our new dynamic camera system will assist you where you need it the most.