Welcome to the captivating world of Unalive - a game where the hero must battle fierce monsters using their shooting skills. You will navigate randomly generated room labyrinths and face challenging bosses, while mysterious events unfold throughout the game. Be prepared for unpredictable challenges and tests at every turn, creating an immersive atmosphere that draws the player deeper into the world's mysteries and enigmas. Will you be able to unravel all the secrets of Unalive? Only time will tell...