Start your adventure as a simple mime, barely able to stay upright. Master the art of unicycling and venture across breakneck flat surfaces, minimal inclines, and pocketbook-sized crates!
Look forward to 90 hand-designed levels, unlockable characters, and a game that's hard to master, but also very hard to put down.