Varney Lake
1954. During the long, hot summer, Jimmy, Doug and Christine are spending their fourth vacation together at Varney Lake. Teenage crushes, pranks and card tricks, long days of adventure, a pipe dream of saving the local drive-in from demolition; they’re kids, coming of age.
1981. Lou Hill, paranormal investigator, has a lead on a mind-blowing case. Will he be able to convince the now 40-something Christine and Jimmy to tell him the truth about that Summer? Do they even know themselves?
Varney Lake is the second of the Pixel Pulps; a new series of interactive adventures created by novelist Nico Saraintaris and artist Fernando Martinez Ruppel. Pixel Pulps tell gripping stories inspired by mid-20th century pulp fiction and illustrated by 80s home computer-inspired graphics. The Pixel Pulps Collection comprises three games: Mothmen 1966, Varney Lake, and Bahnsen Knights.