Virtual Families Cook Off: Chapter 2 Farm Life
Fire up the grill, mix your marinades, become a chef and start your very own Cook-Off now!
Virtual Families Cook Off combines time management with home renovation and decoration! Serve your family and the whole neighborhood! Cook, grill and bake your way to becoming a master chef! Spend your hard-earned coins on customizing your home and raising the property value!
Cook Off meals are deliciously diverse! Learn about new foods from Hong Kong to Boston and everywhere in between! Whip up Mexican breakfast bowls with eggs, avocado and chorizo!
Serve up savory Japanese sushi, classic Canadian maple poutine or Jamaican jerk chicken! Cook juicy hamburgers, hearty American steaks, mouth-watering Italian pizza, gelato, pasta and risotto! Bake 3 milks cake, super sweet cupcakes and so much more! There are so many recipes to try!
Upgrade your foods to make more money - customers pay more the more savory your ingredients! Update your kitchen gear, increasing capacity and decreasing cooking time - you’d hate to keep even a single guest waiting! Every item in this fantastic game can be upgraded, giving you a sense of accomplishment as you go from backyard BBQ to five-star chef!