Witchy Life Story
Play as the youngest member of the illustrious, magical von Teasel family, but you’re not exactly their pride and joy. In fact, your grandmother has given you one last chance to prove yourself — or no more witch training for you!
You arrive in the small village of Flora, along with your familiar, Ramsey. You have two weeks to help the locals prepare their harvest festival for success, and prove your worth to, well, everyone. But don’t worry! That’s plenty of time to plan a village festival and make some (questionable) life choices!
Tend your garden to collect plants to use in your magical recipes, as well as other rituals and experiments that are totally, definitely Official Witch Business.
Get to know the charming residents of Flora including three romance-able characters. Will you end up with a date for the festival?