Woodturning 3D
As an aspiring carpenter, you must exercise patience and precision, carving out some of the most complex pieces with attention to minute details - much like real-life woodworking.
It's less about speed and more about accuracy - a refreshing break from usual arcade fare - making it perfect for casual gamers and those seeking a challenging new venture!