Words Puzzles 3 in 1
Words Puzzles 3 in 1 brings you three word puzzle games in one game. Word search is a word puzzle game like a crossword riddle where you have to find words in a square of letters.
Word connect is a word puzzle game where you have to fill in words in a grid by connecting given letters in the right combination.
Word Blocks is a word puzzle game where you have to find words by connecting letterblocks into words and if the word is the searched ine the blocks vanish which opens new connecting possiblities.