A game in which you can get acquainted with the hardships faced by soldiers in the world war.
You will be given more than 10 types of weapons to choose from, including grenades and the possibility of hand-to-hand combat.
The ability to select up to three weapons in the in-game overlay, as well as the choice of hand-to-hand combat.
The shop will allow you to buy everything you need to complete the game, from buying new weapons to buying additional first-aid kits or grenades.
A variety of locations will allow your eyes not to get bored, as well as a convenient and understandable inventory.
For the most insane players in the game, there is a lock-on system that will make the game much different for you, as well as a tutorial in which you can curb all the game mechanics you need.