Xiaomei and the Flame Dragon's Fist
Xiaomei and the Flame Dragon's Fist is a 16-bit kung fu action game that pays homage to retro kung fu games from the 80s and 90s. You play as kung fu heroine Xiaomei, who embarks on a journey to save her elder sister, Xiaoyin, from the evil influence of the Dark Dragon. Punch, kick, and unleash the Flame Dragon's Fist at enemies stopping you from saving your sister.
・Time and execute kung fu moves against a horde of enemies and challenging bosses. Learn your opponent's moves and act accordingly!