YEAH! YOU WANT "THOSE GAMES," RIGHT? SO HERE YOU GO! NOW, LET'S SEE YOU CLEAR THEM!
"Rank-Up Challenge" where you can post your clear time and scores to challenge players from around the world in monthly rankings!
Use the Coins that you gain from playing the game to test your luck with Gotcha!