Yoko & Yuki: Dr. Rat's Revenge
Yoko & Yuki: Dr. Rat's Revenge is a family game suitable for kids of all ages. Yoko and Yuki are two adorable cats in love with each other. But the devious doctor Rat stole Yuki from Yoko. Now it’s time to do some cat business — to save the girlfriend, using helpful gadgets and finding the solution for any puzzle.