Z World Zombie Death War : Survival Platformer Game Left Killer Box 2023
Caught in the midst of an epic zombie outbreak in an unknown city, your only thought is: Survive!
In this game, players are tasked with fighting off a zombie invasion and reaching the subway to escape the city.
The game is divided into four levels, with the first three levels featuring intense battles against hordes of zombies.
As the player progresses through the levels, they will face increasingly difficult waves of zombies,which will require them to use all their skills and strategies to survive.
In the fourth level, the player finally reaches the subway and has to search for a train to escape the city.