ZERO GUNNER 2- for Nintendo Switch
Famous for its cool world and innovatively omnidirectional shooting system, ZERO GUNNER 2 is coming back as ZERO GUNNER 2-.
Fans who have enjoyed Psikyo Shooting will definitely enjoy this new ZERO GUNNER 2-.