moon
One moon-lit night, a young boy is sucked into the depths of his television set.
He falls into a place called 'Moon World', and thus begins a search for love in order to recover the lost moonlight.
The inhabitants of this world are all unique. Observe their daily lives and learn where they hide their secret love.