planetarian: Snow Globe
The individual digital version of the main story, "planetarian: The Reverie of a Little Planet", as well as a set containing both "planetarian: The Reverie of a Little Planet" and "planetarian: Snow Globe" are also available for purchase.
Popular voice actors such as Keiko Suzuki and Rina Sato lend their talents to this gem of a story to create a truly immersive experience.
The text can be set to English, French, Simplified Chinese, Traditional Chinese or Japanese (audio is Japanese only). This includes in-game text, options, and the digital manual. Language settings can be changed at any time.
Yumemi Hoshino, a companion robot outfitted with autonomous AI, is assigned to work at a planetarium based in a department store in a suburban town.
This story offers a glimpse of the simple happiness experienced by Yumemi and her coworkers at the planetarium.