51 Worldwide Games
The free demo also lets you challenge up to three friends in local wireless multiplayer*. With one copy of the full game, those using the demo can enjoy all multiplayer games! Why not use it to try out Mosaic Mode too?
Clear the table and settle down with friends and family to enjoy a diverse collection of timeless favourites, in person or online***, in 51 Worldwide Games. From ancient board games to modern classics, relaxing solitaire games to fast-paced toy sports, experience the games that have shaped cultures around the world!
Don’t know the rules? All games come with short, narrated introductions to get you started with the basics, while step-by-step tutorials teach you the ins and outs of more challenging games.
Whether you’re enjoying a quiet evening at home or time with friends, with 51 games to choose from there’s something for every occasion!
Connect up to four systems via local communication to enjoy social favourites such as Riichi Mahjong in local multiplayer or head online to play with friends or be matched with rivals around the world.
With Mosaic Mode, you can connect up to four consoles via local communication and line them up to form one big playing area. Try arranging them in different ways for a world of possibilities!
With 51 games to choose from, there’s something for everyone and every occasion. Explore as many as possible to unlock medals, card designs and more!