CI_NSwitch_BravelyDefaultII_FinalDemo_enGB.jpg
A free demo of BRAVELY DEFAULT II is now available! Explore the desert kingdom of Savalon and defeat the Asterisk holders in order to claim the power of these mysterious objects for yourself!
Join the Heroes of Light on their grand quest to restore balance to the world in BRAVELY DEFAULT II for Nintendo Switch!
Lead your party on a journey through five kingdoms as you seek to return the Crystals to their rightful home. Use Asterisks to unlock jobs and abilities that will allow you to take on all manner of monsters, and be sure to use the Brave and Default commands to manage the delicate balance of risk and reward!
With its Brave and Default system, BRAVELY DEFAULT II puts a unique twist on the turn-based RPG formula, by allowing players to go all-in on attacks at the cost of future turns, or adopt a defensive stance in order to bank turns for later use.
A balance between playing it safe or adopting a riskier strategy must be struck in order to prevail against the huge variety of enemies you’ll encounter.
Our saga begins when a young sailor named Seth washes up on an unknown shore. He is rescued by Princess Gloria and her loyal retainer Sir Sloan, who are on a quest to recover the Crystals and restore harmony to the world.
Unsure about what has happened to him, Seth partners up with the duo, and the group is quickly joined by Elvis, a brash yet lovable scholar, and Adelle, a cool-headed mercenary. With the Wind Crystal already in their possession, these unlikely comrades set off in search of the rest of these priceless treasures.
Fate brings four strangers from different backgrounds together to become Heroes of Light!
Be sure to pick your battles, though, and be aware that stronger opponents may chase after you. What’s more, if they manage to attack you from behind, they’ll start the fight with some special bonuses!