Coffee Talk Episode 2: Hibiscus & Butterfly
In a time where people are isolated from each other, Coffee Talk is a place where we can reconnect over a cup of warm drink.
It’s time to revisit your favorite late-night coffee shop and reconnect with your fantasy friends over a warm drink or two. You are a barista, and your customers aren't always humans, listen to their stories and influence their hearts with a warm cup of coffee or two.
Mix a combination of ingredients, such as tea, ginger, mint, chocolate, coffee and many more. Experiment and uncover secret recipes, change people’s lives by serving drinks that will warm their hearts.
Immerse yourself in the relaxing coffee shop atmosphere. It’s raining outside, brew yourself a warm drink, play that lo-fi chillhop beats, and listen to the coffee talk.
Set in an alternate present-day Seattle where humans, orcs, elves, and other races have been coexisting since the beginning of time. Explore the world through the stories told by your customers one cup at a time.
Meet quirky and interesting characters, such as; Baileys the elf freelance graphic designer, Lua, the succubus bisdev executive, Myrtle the orc game developer, and more. Listen to their stories and influence them with a warm drink or two!