Step inside the magical world of Aurelia, solve head-scratching puzzles and find answers!
Why was Princess Aurora poisoned? Will she recover? What secrets does this curious amulet hide?
Step inside the magical world of Aurelia, solve head-scratching puzzles and find answers!
Explore a fascinating steampunk world brought to life with beautiful music and hand-drawn graphics and unravel the web of secrets surrounding the royal family.